Dag 11 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

11 Juli 2018 | Frankrijk, Tours

Vandaag een mooie tocht van Morée naar Tours, dit was 80 km totaal en hiermee zit ik nu op 873 km. De temperatuur was vanmorgen 20 graden en het was bewolkt en zeer koud. Ik moest zelfs mijn jas tevoorschijn halen. Later rond 28 graden en een lichte wind in de rug. Gisteren ben ik geen supermarkt tegengekomen en moest 15 km rijden om er 1 tegen te komen. Hier gelijk voor de hele dag eten ingeslagen en later op een graanveld mijn ontbijt genomen. Vandaag stil en weinig mensen om me heen, zoals een Belg al aangaf “dat gebied is gans desolaat” en dat was het ook. Naast graan veel zonnebloemen en de eerste druiven heb ik gezien.