Dag 15 - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

15 Juli 2018 | Frankrijk, Soulac-sur-Mer

Vanmorgen ben ik vertrokken uit St. Jean d’Angély naar Soulac sur Mer, een rit van totaal 93 km. Hoewel ik gisteren al aardig wat heuvels heb beklommen en de beschrijving nu de klim van 10% afdoet met een klimmetje denk ik dat dit voortekenen zijn van de Bergen die ik nog krijg... ⛰. Waar ze in Nederland apart naar Limburg gaan om de Keuteberg te beklimmen, hier heb je er 10-15 achter elkaar. Weg was goed begaanbaar en de route ging redelijk, op een afstand van 25 km van zee kreeg ik tegenwind uit zee en rook ik zelfs af en toe het zoute zeewater. In Taillebourg reed ik in een straat waar allemaal zwaluwen doorvlogen, echt een apart gezicht, bij 1 huis waren alle nesten. Jullie willen het niet geloven, maar na 70 km rijden kom ik bij een Amerikaan pas mijn eerste kopje koffie nemen, restaurants waren na 14/7 daags erop allemaal gesloten. Bij Royan de boot genomen. Hier had ik pas weer ff het gevoel onder de mensen te zijn: zeer druk en gezellig. In Soulac sur Mer de 1-0 van franrijk meegekregen. Camping opgezocht en zit nu lekker te eten

• 17 Juli 2018 - 18:06

Joop Van Kesteren:

dus vandaag de gironde over gestoken volg je op het michellin boek geweldige reis