Vervolg Dag 1 - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Vervolg Dag 1 - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Vervolg Dag 1

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

01 Juli 2018 | Nederland, Dordrecht

Zondag 1 juli mijn weg vervolgd naar Heemstede Vogelenzang, Oegstgeest en leiden, langs Moerkapelle, Krimpen aan de IJssel naar Lekkerkerk, hier een smokkelroute genomen naar Dordrecht, vanaf hier nog 5 km. naar de camping waar ik om 20 uur aankwam. Had hiervoor eerst bij hotel aangeklopt maar die hadden geen kamer voor me helaas, hierna bij B&B langs geweest waarvan 1 geheel vol was en 1 in de stijgers stond. Op de camping had ik de laatste plek naast een Duitse toerist die de hele kust van Nederland ging af fietsen en hierna verder naar denemarken trok. Een zware, maar prachtige eerste dag!!
Het was vandaag 27 graden, zonder wind.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 5232

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: