Dag 13 - Reisverslag uit Lusignan, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Lusignan, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

13 Juli 2018 | Frankrijk, Lusignan

Vandaag ben ik van Châtellerault naar Lusignan gefietst, totaal 66,5 km. Ik heb gekozen voor een iets kortere route vanwege de hoge temperatuur van 30 graden en weinig wind. Het was vandaag veel klimmen tot 10% en de weg ging eveneens langs verlaten dorpen dus weinig mensen om me heen. Vanmorgen inkopen gedaan in Poitiers (spar) voor de dag. Poitiers is niet echt een stad om te bezoeken was blij dat ik hier snel weg was, hoewel de fietsroute langs het water wel redelijk mooi was. De route bestond wederom uit veel graanvelden en er werd veel geoogst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 5231

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: