Dag 14 - Reisverslag uit Saint-Jean-d'Angély, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Saint-Jean-d'Angély, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

14 Juli 2018 | Frankrijk, Saint-Jean-d'Angély

Vandaag vertrok ik vanuit Lusignan naar St Jean d’Angely. Dit was totaal 87,50 km en het was vandaag wederom bloedheet: 33/35 graden. In de ochtend was het bewolkt en rond 11 uur brak de koperen ploert weer door. Omgeving is stil, stiller en nog stiller, alleen in Melle een bruiloft gezien met hoop Afrikanen wat waren die mooi gekleed, geen foto’s helaas... Verder langs alle dorpen en gehuchten niemand tegengekomen. Soms 3 uur fietsen en niemand..... zit nu op camping met zwembad moest toch maar een zwembroek kopen passen kon .....maar toch gegokt, goede maat. Lekker zwembad en ik heb mijn accu’s bij Brabanders Michel en Mariëlle opgeladen en gezellig even wat gedronken! Verder perfecte camping en super netjes. Vanavond veel herrie op de camping vanwege 14/7.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5229

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: