Proloog van Zaandam naar Haarlem. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Proloog van Zaandam naar Haarlem. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Proloog van Zaandam naar Haarlem.

Door: Wiebe

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

01 Juli 2018 | Nederland, Haarlem

Afstand: 20 km.
Temperatuur: 27 graden.
Wind: zuid.

Afscheid genomen van mijn gezin, familie en vrienden. Vertrokken naar Haarlem met mijn buurman Erik met wie ik de laatste maanden veel gefietst.
In Haarlem aangekomen mijn eerste stempel gekregdn vzn Kees van der Vijver.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 5233

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: