Dag 6 - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

06 Juli 2018 | Frankrijk, Compiègne

Vandaag vertrok ik om 8 uur vanaf de camping⛺ in Honnecourt-sur-Escaut naar Compiègne (101,5 km). Het was bloedheet (32 graden) en een lichte wind. Bron van de Schelde gezien en verder heb ik het Lang jaagpad van de Somme afgereden. Nog een groep van 30 wielrenners tegengekomen uit Denemarken die voor de deense KiKa aan het wielrennen waren. Wat een toeval! Op de eindbestemming nog de 0-2 van Franrijk mee kunnen maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 40
Totaal aantal bezoekers 5236

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: