Dag 8 - Reisverslag uit Goussonville, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Goussonville, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

08 Juli 2018 | Frankrijk, Goussonville

Vandaag een afstand genomen om lekker een duik in een zwembad te nemen. Vertrokken van Mouy naar Goussonville (6+ 72,5km). Veel klimwerk 5/10% en dit ging de hele dag door. In Méru naar de markt geweest en eten (voornamelijk fruit) gekocht, bij Mezieres de A13 over (naar Parijs). Ik heb uiteindelijk na 3 km flink klimmen, mijn ⛺ tent opgezet en heerlijk een duik genomen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 31
Totaal aantal bezoekers 5241

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: