Dag 9 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

09 Juli 2018 | Frankrijk, Chartres

Vandaag ben ik van Goussonville naar Chartres gefietst. (totaal 71 km) De wind was krachtig, 1/2 noordoost en met 25 graden. Het ging redelijk, om 12 uur al 50 km in de benen. Ik moet wel, merk ik, een goede aanvulling hebben met voeding en drinken. De wegen hiernaartoe waren in het begin veel klimmen en soms ook lange afdalingen 54 km/ u, dus dit ging snel. Het was overigens de eerste echte dag dat het fietsen lekker ging. Omgeving was wederom veel graanvelden en later veel vee/paarden.

Ongeveer 20 km voor Chartres stonden al bordjes naar Santiago!
Ik zit totaal nu op 704 km gereden dus op 25%.Wil wel ff kwijt dat ik het zeer waardeerde dat mijn familie en buren/kennissen er waren dat ik weg ging heeft me wel wat gedaan. Zit nu op mooie camping midden in de stad met Nederlanders die op terugreis waren en ook Yara en Daan kwam ik voor de derde keer tegen. Ze gaan naar de kust met de trein en dan weer naar het noorden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 37
Totaal aantal bezoekers 5241

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: