Dag 10 - Reisverslag uit Morée, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Morée, Frankrijk van Wiebe Wijma - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Wiebe Wijma

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

10 Juli 2018 | Frankrijk, Morée

Vandaag een mooie rit van Chartres naar Morée gefietst (83 km). Vanmorgen was het erg bewolkt tot 10.30 uur en hierdoor kon ik een flinke afstand afleggen, hierna brak de zon wel weer door en ging mijn snelheid ook achteruit. De gebieden waar ik doorheen fiets, waren vandaag wederom graan maar nu ook veel mais. Mijn route ging van Chartres via Bonneval Chateaudun Cloyes sur le Loir naar Morée. In Chateaudun appte Wilco mij waar ik zat, we zaten toen helemsbreed 1,5 km van elkaar vandaan, we hebben elkaar opgezocht en kreeg koffie en lunch mee van hem top! Bedankt Wilco!! In Brévainville de mooiste omgeving gezien tot nu toe, mensen wonen tegen de berg steken de weg over en hebben daar een privé terrein waar ze kunnen zwemmen in de Loir. Ik zit nu op een camping aan een zeer mooi meer, super netjes.⛺️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebe

Mijn naam is Wiebe Wijma en op 1 juli 2018 vertrek ik op mijn fiets naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 10 Juni 2018
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 5240

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 05 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: